sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Kuvia ja fiiliksia

Jee! Kuvia vihdoin!

Harmi vain, etta unohdin ottaa oman kamerani johdon mukaan :( Onneksi mulla on myos kaverin kamera lainassa matkassa ja siihen muistin ottaa johdon. Oon ottanut nyt kuvia molemmilla. Tassa nyt sitten jokunen kuva mita kaverin kameralla oon ottanut :)


 Saavuimme juuri London-Gatwickin lentokentalle.



Paikallinen amis.


Amis sisalta.








Mun ja L:n koti :) Ei ehka imartelevin kuva, koska saa oli aika nihkea kun tan otin. Mutta kylla se on komea!





Tyomatkan varrelta.



Suomen lippu bongattu purjelaivan pienoismallista. Torkeasti kuvasin jonkun kampan sisalle, mutta pakkohan se oli ikuistaa!








Torstaina illallisella intialaisessa ravintolassa. 




Harmi etta kaikki aurinkoisimmat kuvat on nyt siina mun omassa kamerassa... 
Lisaa tulossa myohemmin :) Mutta nyt pitaa lahtea ulos, siella on aivan loistava ilma! Niin kuin oli eilenkin -  parempaa saata Lontoon reissulle ei olis voinut saada. Melkein kuin olisi Suomen kesa!

1 kommentti: