sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

12/15

Enaa kolme tyopaivaa jaljella.

Viikko meni hyvin, etenkin perjantaina oli jo sellanen olo, etta hommat sujuu ja parjaa yksin ihan mainiosti. Mut kylla esim. Suomessakin kuuden viikon top on tuntunut tosi lyhyelta et ei siina kerkea paasta jyvalle ennenku se jo loppuu. Eli taa 15 tyopaivaa on todellakin aivan liian vahan :/ Kai ma oon sitten jotenkin hidas.

Aika menee vaan nopeempaa koko ajan. Viimeinen viikonloppu. Haikeeta, voi kun olis ollut vahan pidempi reissu! Kateen on kuitenkin jaanyt paljon, ainakin uusia sanoja englannin sanavarastoon. Mielelle taa on myos tehnyt alyttoman hyvaa! Ma oon sellanen et tarviin vaihtelua ja uusia maisemia ja juttuja elamaani mahd. usein etta pysyn jarjissani (oon jousimies kaiken lisaksi). Taa tosiaankin oli dream come true. Mulla oli onnea etta "jouduin" kansainvalisen polun luokalle (en tiennyt etukateen tollasesta). Ja onneksi olen hoitanut opinnot hyvin etta paasin lahtemaan. Ma oon aina halunnut Englantiin, koko taa juttu tuntu edelleenkin uskomattomalta.

I'm so happy.



Hastingsin linnan raunioilta. 




East Hillin huipulta otettuja kuvia viimein. <3




Tiia.





Tata odotin ehka melkein eniten koko reissulta! :D








Sunnuntaichillaus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti